Zakaj vpeljati e-poštni marketing?

Ker je odličen način za pridobivanje kupcev in omogoča zelo direktno komunikacijo s kupcem, preko različnih sporočil. Če poenostavimo, je e-poštni marketing digitalni sorodnik klasične pošte, ki jo prejemate v nabiralnik praktično vsak dan. E-pošta je še vedno najbolj pogosto uporabljen komunikacijski kanal v poslovnem svetu. Je ena izmed oblik direktnega marketinga, ki preko elektronske komunikacije omogoča, da:

  • stopite v neposreden stik z relevantno publiko,
  • bolje spoznate svojo stranko in izveste več o njenih interesih, demografskih podatkih …
  • zgradite dolgoročen odnos s ciljno publiko,
  • soustvarjate identiteto in utrjujete blagovno znamko na trgu.

Nujno mora biti cilj višji od le gole prodaje. Pomembno je, da s svojimi bralci gradite dolgoročne, obojestransko koristne odnose. Načinov in možnosti, ki jih ponuja e-poštni marketing je ogromno. In še ena prednost, tako velika kot majhna podjetja imajo enake možnosti. Odvisno je le od pristopa, namena in seveda dizajna samega sporočila, ki mora v vsakem primeru izgledati profesionalno in uporabniku prijazno.

Kako začeti?

Najprej se je seveda potrebno vprašati, zakaj pošiljamo e-novico (angl. Newsletter) in zakaj smo se odločili začeti z e-poštnim marketingom. Zavedati se morate, kaj hočete z njim sporočiti. Bralci e-novic nočejo videti istih stvari, ki so jih prebrali že na vaši spletni strani. Zato se prepričajte, da ima bralec pravi razlog za branje.

Segmentirajte svoje kupce oziroma bralce!

Ob prvi prijavi na e-novice jih vprašajte, kaj je področje, ki jih zanima; lahko jim zastavite dve ali tri vprašanja, s katerimi jih potem lažje razvrstite v različne skupine. Ločiti morate tudi tiste, ki so v primeru, da imate spletno trgovino, že opravili nakup, od tistih, ki še nikoli niso bili vaši kupci in slednjim ponuditi posebna avtomatizirana sporočila, ki jih pritegnejo k prvemu nakupu.

Vključite informacije o sedanjem stanju podjetja in vaših načrtih za naprej. Oglašujte popuste, dodajte obrazec za oddajo podatkov in morebiti kak članek, ki se nanaša na vašo ponudbo, v smislu strokovnega mnenja itd. 

Si želite izvedeti, kakšni so trendi na področju vsebinskega marketinga?

Tudi v obdobju po GDPR-ju, gre še vedno za enega izmed najboljših orodij za dolgoročno komuniciranje s strankami. Pomembno je le, da se uporablja na pravi način. Bodite relevantni, v kontekstu z blagovno znamko oziroma njihovim zanimanjem, dobro spoznajte svoje občinstvo. Vse z namenom, da pozicionirate sebe oz. blagovno znamko kot nekaj, čemur ljudje lahko zaupajo.

E-poštnega marketinga ne smete jemati kot oglasne deske, kajti šele na osnovi relevantnih informacij, ki jih boste izročili, bodo sledili dobri rezultati odprtih e-poštnih sporočil.

Kupci postajajo vse bolj zahtevni in imajo vse višja pričakovanja. Zato bo potrebno vedno več vlagati v podatke in razumevanje strank, njihovih interesov, demografijo itd. Bolj se bo potrebno posvetiti relevantni in personalizirani vsebini. Vedno več je konkurenčnih podjetij in kupci bodo ostajali le pri tistih, pri katerih se bodo dobro počutili.

Skrivnost uspeha se ne skriva le v ponujanju najnižjih cen, pač pa v kakovosti nakupne izkušnje, pred, med in po nakupu. Zato se vprašajte, kako veliko bazo ste ustvarili do sedaj. Kako dobro ste uspeli svoje kupce segmentirati po različnih interesih oz. skupinah? Morda sploh še niste pričeli z e-poštnim marketingom? Potem smo tu, da vam priskočimo na pomoč!

"Lead generation" kampanje so ključ do kakovostnih kontaktov in višje prodaje!

Kaj sploh je "lead" oz. kvalificirano povpraševanje?

Lead = oseba, ki je na nek način izrazila zanimanje za vaše izdelke ali storitve. Namesto, da ta oseba prejme neznani klic s strani podjetja, z informacijami o izdelkih, ki je ne zanimajo, bo ta oseba prejela informacije s strani podjetja, s katerim je že imela nek stik. Za katerega je že izrazila zanimanje. Če kvalificirana povpraševanja pomenijo potencialne stranke, ki so že izkazale veliko mero zanimanja in zaupanja v vaše podjetje, ter so opravile že 80% prodajnega procesa, so na drugi strani še vedno hladni kontakti, ki so nekje med 0 in 10% prodajnega procesa. Ali ne vedo nič o vas in vaši ponudbi, ali pa preprosto ne prepoznajo svoje potrebe po vaši ponudbi – v obeh primerih jih morate še poučiti, informirati in prepričati. Kvalificirano povpraševanje potrebuje tako le še zadnjih 20%, da postane vaša stranka, kar pomeni, da toliko manj dela in prepričevanja pade na vašo prodajno ekipo. Kvalificirano povpraševanje je vredno več, veliko več, kot le naključno pridobljen kontakt.

Veliko je še področij, ki jih je potrebno zajeti v uspešen e-poštni marketing. Zato ne odlašajte, pokličite nas in se dogovorite za srečanje z našim vsebinskim strokovnjakom, ki vam bo predstavil, kje vse se skrivajo prednosti in pasti tega odličnega orodja za digitalni marketing vaše blagovne znamke.

E-mail marketing vključite v svojo novo digitalno strategijo, pri kateri z marketing automation sporočili skrbite, da vaši naročniki na e-novice dobijo občutek, da vam dejansko nekaj pomenijo! Kako pričnete s popolnoma novo strategijo na OMNI-kanalnem marketingu izveste v našem naslednjem zapisu.