Kaj in kdaj objavljati na družbenih omrežjih?

Upravljanje družbenih omrežij, nočna mora ali sanjsko delo?

Sedite pred računalnikom že eno uro in ne veste kaj bi objavili na svoji Facebook strani?

Niste edini. Berite dalje in izvedeli boste kaj in kdaj je najbolje objavljati na družbenem omrežju Facebook, ki ima v Sloveniji največ uporabnikov, približno 1.000.000.

  • Mihaela Žakelj
  • pred 31 dnevi

Hiter vodič krizne komunikacije v 5 korakih

Novo podjetje lahko potrebuje tudi več let, da začne poslovati s pozitivno bilanco. In sem ni vključen stres, ki se v tem času nabere za kar 7 let. Ja … biti podjetnik ni kot sprehod skozi park. Neprespane noči se štejejo v ducatih in na vse pretege se trudite za tiste uspešne pomladne dni.

  • Matej Sever
  • pred 129 dnevi

Ekskluzivna dogodka o e-trgovinskem poslovanju. ONLINE in BREZPLAČNO!

Kot poslovni partner globalnih podjetij na področju digitalnega marketinga in ekskluzivni zastopnik za Omnisend v Sloveniji, vas vabimo, da se nam pridružite na dveh globalnih dogodkih o trgovini in e-trgovini, popolnoma brezplačno iz naslonjača. Pridružite se nam!

  • pred 146 dnevi

Izdelava enostavne ali zahtevne spletne trgovine

Kot vsi začetki je tudi začetek postavitve nove spletne trgovine lahko težaven, a dejstvo je, da je dobra priprava ključna. Na začetku je potrebno določiti kaj želimo s postavitvijo spletne trgovine doseči – torej kaj je njen namen in kateri so njeni cilji?

  • Dominik Dominko
  • pred 165 dnevi

Zakaj izdelati majice za svoje podjetje?

Verjetno se sprašujete zakaj bi sploh porabili denar in čas za izdelavo majice? Zakaj to v podjetju sploh potrebujemo? Za vas imam nekaj razlogov, ki vam bodo pokazali kako lahko na enostaven način promovirate svojo blagovno znamko oz. podjetje s pomočjo majic.

  • Jan Kenda
  • pred 186 dnevi

Priprava vizualnih vsebin za oglaševanje na družbenih omrežjih

Kako v nekaj sekundah pritegniti pozornost svojih oboževalcev na družbenih omrežjih? Je dovolj, da poznamo analitiko v ozadju družbenih platform ali lahko z lepo fotografijo pridem dovolj daleč s promocijo svojega podjetja?

  • Melita Radovič
  • pred 222 dnevi

Kako doseči viralnost vsebin na spletu?

Tako kot Popaj potrebuje špinačo, da očara Olivo in prekosi Bluta, tudi oglaševalci potrebujemo asa v rokavu. Če ne poznate legendarne risanke, kliknite tukaj in si na youtube-u oglejte eno izmed njegovih 220. epizod.

  • Matej Sever
  • pred 264 dnevi

200.000+ ljudi z eno Facebook objavo, brez promoviranja!

Facebook je lahko zelo učinkovit kanal za digitalni marketing, če se ga lotimo na pravilen in strateški način. V praksi to pomeni, da mora imeti vsaka objava nek specifičen namen ali cilj, skupek objav pa učinkovit strateški pristop na omenjenem družbenem omrežju. S pravim, skrbnim in strateškim načrtovanjem in upravljanjem, rezultati ne bodo izostali.

  • pred 284 dnevi

Izkoristite brezplačno pomoč naših strokovnjakov!

Vsem novim strankam nudimo eno uro brezplačnega svetovanja, kjer skupaj najdemo najboljši način, kako vas predstaviti na spletu. Ne odlašajte in nas kontaktirajte!

Zaupajo nam.

SODELUJTE Z NAMI

Delite z nami vašo naslednjo veliko idejo.

ZAČNIMO PROJEKT