Praktično vsako podjetje ali organizacija ima danes izdelano spletno stran. Uporablja se za komunikacijo s kupcem in končnim ciljem povečanja prodaje. Žal je vse preveč spletnih strani ali spletnih trgovin sestavljenih s smernicami, ki so bile aktualne pred leti.
Kar je veljalo 3 leta nazaj, se je danes popolnoma spremenilo:
Google mesečno dopolnjuje in spreminja svoj iskalni algoritem. To vodi v padec obiska tistih spletnih strani, ki niso pripravljene glede na njegove smernice. Po drugi strani tiste spletne strani, ki smernicam sledijo, opažajo trend povečanja obiska, prepoznavnosti, prodaje in uspeha.
Želite imeti spletno mesto, ki je izdelano z Google smernicami?
V letu 2018 vaša spletna stran ne bo popolna brez naslednji elementov:
- Odzivna spletna stran - Elementi spletne strani se morajo prilagajati različnim napravam.
- 'Mobile first' - Spletno mesto mora biti oblikovana s primarno mislijo na mobilnike, ki se prilagaja večjim zaslonom.
- Hitrost - Spletno mesto se mora hitro naložiti tudi tistim uporabnikom, ki imajo počasno spletno povezavo.
- CMS sistem -Orodje, ki vam omogoča dodatno optimizacijo in oblikovanje vaše spletne strani.
- Varnostni ali SSL cetifikat - osnovni varnostni protokoli z zagotovljenim SSL certifikatom za vaše obiskovalce. VEČ TUKAJ!
Zgornji elementi so le nekateri, ki jih moramo imeti v mislih, ko sestavljamo spletno stran ali spletno trgovino. Niso pa edini, ki vplivajo na našo organsko pozicijo v iskalniku Google. Izboljšamo jo lahko tudi z nekaterimi preprostimi triki:
- Google My Business račun - Z optimizacijo Google 'My Business' profila lahko poskrbimo za boljšo pozicijo v iskalniku Google. VEČ TUKAJ!
- Ostali sodobni kanali ali družabna omrežja - Z redno uporabo družabnih omrežij poskrbimo za generiranje vsebine, ki nam omogoča večjo izpostavljenost.
Si želite pripeljati prave potencialne stranke na vašo spletno stran?