Glavno vprašanje, ki si ga zastavite je: Koliko denarja nameniti v oglaševanje? Vse je odvisno od tega kaj prodajate. Nekdo, ki ima nizke obratovalne stroške ter visok odstotek razlike v ceni, bo zagotovo lažje investiral v večji marketinški proračun. Da boste lažje sestavili učinkovit, optimalen marketinški načrt morate ta članek prebrati do konca.

Prvi korak v planiranju je zagotovo analiza preteklega leta:

  • kakšne so bile marketinške aktivnosti in
  • po mesecih določite dobre in slabe poteze.
  • preko Google analitike lahko zelo hitro ugotovite tudi, kdo so vaši kupci, kako pridejo na stran in koliko časa tam ostanejo.
  • preglejte kateri so bili tisti oglasi, ki so bili najbolj uspešni! Številke so vedno najbolj zgovorne pri poročanju tistim, katerim morate zagovarjati promet.
  • kateri kanali, ki jih uporabljate so bolj učinkoviti in kateri manj? Ni v vsaki panogi in v vsakem podjetju enak recept, kateri marketing mix bo deloval. Tudi obdobja se lahko zelo razlikujejo. Eno leto nazaj Instagram zagotovo ni bil tako močno orodje kot je danes.
  • Ko boste vse to analizirali in opredelili, pa pride na vrsto plan, kako boste prišli do boljših rezultatov pri grajenju spletnega posla.

Tu nastopi nekaj novih pravil, ki jih morate vključiti v načrt za leto 2019 in bodo poleg vseh dosedanjih tehnik in platform zagotovo tista, ki vas bodo postavila pred vašo konkurenco!

  • Mikro momenti! Ti so nova oblika vedenja potrošnika, kot ga imenuje Google. Svoje tržno sporočilo morajo oglaševalci komunicirati jasno in jedrnato na način, ki je v interesu potrošnikov - v razponu sekunde. Oglaševalci izgubijo pozornost potrošnika, ki je že v naslednjem trenutku s pozornostjo nekje drugje.  Mikro momenti se delijo na želim vedeti, želim iti, želim početi in želim kupiti.

 

  • Še vedno bodo igrali pomembno vlogo pri oglaševanju"influencerji".  Ker ljudje vedno bolj verjamemo nekomu s katerim se poistovetimo, nam je blizu po razmišljanju ali življenjskem stilu, so ti še kako pomembni za razvoj in branding blagovne znamke. Ustvarjanje zabavnih, kreativnih objav, ki jih vplivneži delijo preko svojih profilov (FB ali Instagram) bo tako še vedno igralo pomembno vlogo v digitalnem marketingu. Vedno bolj pa so pomembni predvsem MIKRO influencerji! To so vsi tisti, ki imajo od 1K do manj kot 10K sledilcev. Raziščite, kdo v vaši industriji je pravi za promocije vaše blagovne znamke.

 

  • Statistika prikazuje zelo nazorno sliko o tem, kako pomembna oziroma viralna je video vsebina! Video je kralj vsebine na družbenih omrežjih. 

1. 70% potrošnikov je že delilo video blagovnih znamk.

2. 72% podjetij je izjavilo, da je video izboljšal njihovo stopnjo konverzije.

3. 52% potrošnikov trdi, da jim je ogled produktnega videa pomagal pri odločitvi za nakup preko spleta.

Da je video vsebina "absolutni zmagovalec«, priča tudi dejstvo, da investicije v video oglaševanju na spletu rastejo več kot štirikrat hitreje od ostalih oblik prikaznega oglaševanja. Tako so v prvi polovici leta 2018, dosegle že 30 % delež.

Želite vaše podjetje predstaviti svojim potencialnim strankam s predstavitvenim filmom?

  • Aktivno objavljanje na socialnih kanalih. Ne zamudite priložnosti, ki vam jih ponujajo družbena omrežja. Dandanes ni dovolj, da ste prisotni in vodilni le na eni platformi, pač pa morate poskrbeti za prisotnost in ustrezno komunikacijo ciljnim segmentom preko različnih za vas relevantnih platform. Ni dovolj zgolj ena objava, ker se profil vašega podjetja ne bo prikazoval potencialnim strankam ali pa se bo prikazoval premalokrat. Poleg kreativnih objav je konsistentnost objav tista, ki vas pozicionira visoko na zidovih profilov vaših sledilcev.

 

  • Google bo v letu 2019 s posodobitvijo algoritma še strožje “kaznoval” strani, ki se nalagajo (pre)počasi. Zato skupaj z nami preverite, kako hitra in optimizirana je vaša spletna stran. Da boste zagotovo imeli v pravem času vašo spletno stran dobro pripravljeno za te spremembe.

 

Kaj vse je pomembno preden se lotite dobrega marketinškega načrtovanja smo pisali v našem zadnjem blogu, ki ga najdete tukaj.