Marketing premika meje s svetlobno hitrostjo … vsaj zdi se tako, ko kreiramo ideje za novo kampanjo ali strategijo in kar naenkrat nova statistična ali tehnološka izdaja spremeni pravila igre in tako se vse ponovno spremeni! Na letni, četrtletni ali celo mesečni bazi se pojavijo novi trendi, tehnike in transformirajo način, kako privabimo, se povežemo in ciljamo naše ciljno občinstvo.

Ampak to, da zgolj dohajamo te spremembe, ni dovolj! Da bi uspeli v hitro spreminjajočem se marketinškem svetu, morate biti vedno pred igro. Zato smo za vas pripravili vodič, skupek nasvetov vseh največjih marketinških strokovnjakov iz sveta.

Kaj prinaša leto 2019? Kam morate usmeriti energijo na področju digitalnega marketinga? Kako umestiti proizvode ali storitve v spletni sistem? S kakšnimi aktivnostmi graditi na skupnosti lojalnih uporabnikov?

Preden začnete s pravimi potezami na področju digitalnega marketinga morate seveda zagotoviti dobro osnovo nastopa vaše blagovne znamke na spletu. Se sprašujete kako?

  • Imate prilagojeno spletno stran mobilnim napravam? To je zagotovo pravilo št.1 in nujen ukrep za prav vsako podjetje, ki želi danes predstaviti svoje izdelke/storitve na trgu. Ne le, da boste izpadli neprofesionalno, pač pa vas bo Google tudi degradiral. Tako boste po iskalnih zadetkih vedno na koncu seznama- ne boste vidni! Oglasne kampanje ne bodo dobro pozicionirane, kajti Facebook, Instagram, Google vedno znova stremijo k zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje na vseh napravah. S staro, mobilnim napravam neprijazno spletno stranjo, lahko dajete napačen vtis in slabo uporabniško izkušnjo, ker uporabnik, ko pride na stran, slednjo tudi takoj zapusti. In tukaj izgubljate veliko število potencialnih obiskovalcev.

 

  • Email marketing – gradite svojo e-mail bazo uporabnikov! Ker pa se stvari hitro spreminjajo in nikoli ne veste, kako se bodo pravila igre spremenila na Google, Facebook ali Instagram platformah, vsi največji strokovnjaki priporočajo, da je potrebno usmerjati pozornost v grajenje svoje lastne baze ciljnega občinstva. Tako lahko svojo komunikacijo brez kakršnegakoli vložka vedno usmerimo tudi vanjo. Preko email baze lahko s svojimi potencialnimi kupci razvijate bolj oseben odnos, prilagojen njihovih potrebam in željam. S tem boste zagotovo vzpostavili odnos, preko katerega vam bodo bolj zaupali in od vas tudi raje kupili. Pri grajenju e-mail baze vam z veseljem priskočimo na pomoč.

 

Nimate urejenih (segmentiranih) baz potencialnih kupcev, kupcev ali bi jih radi nadgradili?

  • Vsebina, vsebina, vsebina. Z dobro vsebino lahko zagotovite kakovostno podajanje informacij, ki so relavantne vašemu ciljnemu občinstvu. Tiste, ki jih ljudje potrebujejo, jih preberejo. Vsebina zagotovo najbolje zastopa vas, kot podjetje, ki jo lahko lansirate na različne načine: v blogu, z video posnetkom (npr. 360 stopinjskim posnetkom, vlogom), infografiko in s tem nudite dobro vrednost potencialnemu kupcu. Seveda morate dobro vsebino kasneje tudi distribuirati na vseh sodobnih distribucijskih kanalih, da pripeljete vedno nove potencialne kupce na vašo spletno stran in v vaše podjetje.

 

Kaj vse je pomembno preden se lotite dobrega marketinškega načrtovanja smo pisali v našem zadnjem blogu, ki ga najdete tukaj