Za Facebook pravijo, da je »denarni stroj« (angl. »money machine«). Podjetja ga poleg objav organskega dosega izkoriščajo za plačljivo oglaševanje.

Vendar pa so kvalitetne vsebine, ki jih objavljate, pomemben temelj, tudi če se potem odločite za plačljivo oglaševanje in izvajate kombinacijo plačljivih in neplačljivih objav.

Vas zanima kaj lahko naredite na Facebooku, brez da bi za to plačali?

Danes se osredotočamo na to, kaj lahko naredite na Facebooku, brez, da bi vložili cent v objavo. Za začetek je potreben je le vaš čas in nekaj oblikovalskih spretnosti.

Vas zanima, kako do 200.000+ ljudi z eno Facebook objavo, brez promoviranja?

 

Kaj objavljati?

»Najraje bi objavljali vsebine, ki vključujejo promocijo naših izdelkov in/ali storitev.« 

Če je to vaš odgovor, potem vemo, kako se počutite! Vendar pa to ni nujno vedno pravilna strategija. Ljudje se pridejo na družbena omrežja »družit«. Zato raje objavljajte vsebino, ki je:

  • izobraževalna,
  • informativna,
  • zabavna,
  • inspirativna in seveda
  • promocijska.

Izobraževalna vsebina lahko zajema: webinarje, e-knjige, »how ─ to« video vsebine, študije primerov, relevantne raziskave, ki ste jih našli. Pomembne vsebine o sestavinah izdelkov, podaljšanje rok trajanja in podobno.

V času korona krize in #ostanidoma bi lahko frizerski saloni ponujali kratke video vsebine, npr.: 30 ─ sekundni posnetek »Kako si speti lase, da skrijete narastek?«

Zabavnih vsebin se poslužujemo, da razbijemo monotonost. Vsebine iz zakulisja pogosto privabijo pozornost. Primer trgovca: »Pravkar so nas založili z novimi izdelki, ipd.

Inspirativne vsebine in citati znanih oseb dajo uporabnikom misliti, zato jih sledilci pogosto všečkajo in delijo. Vaše uporabnike lahko pozovete naj delijo z vami svoje izkušnje z vašimi izdelki oz. storitvami, ter na ta način generirajo dodatno vsebino in širijo dober glas o vas in vaših izdelkih oz. storitvah.

Za vse tipe vsebine velja, da mora biti takšne, da se lahko vaša ciljna publika poistoveti z njo.

Katere vrste vizualnih vsebin obstajajo na družbenih omrežjih?

Vizualni elementi so ključni na družbenih omrežjih.

Grafike, fotografije, videi, animacije, infografike (tudi diagrami in grafikoni), memi, gifi, animacije, citati ipd.

 

Želite izvedeti več o pripravi vizualnih vsebin za oglaševanje na družbenih omrežjih?

 

Kdaj objavljati?

Objavljanje na družbenih omrežjih je odvisno od tega, kdaj je vaša ciljna skupina »online«. To preverite v statistiki. Takrat, ko so vaši sledilci aktivni je večja verjetnost, da bodo vašo objavo videli.

Testirajte in učite se iz preteklih objav. To je najboljši nasvet, ki ga lahko dobite za objavljanje na družbenih omrežjih.

Imejte v mislih, da bodo vaše objave uporabniki gledali preko mobilnega zaslona, saj 95% uporabnikov do Facebooka dostopa preko aplikacije na mobilniku. 

 

Vam redno objavljanje na Facebooku vzame preveč časa?

Potrebujete nasvet, pomoč, kako učinkovito s Facebookom ....?

V PNV med drugim skrbimo za tekstovne in vizualne vsebine objav ter plačljivo oglaševanje.

Podpremo vas z email marketingom in aktualnimi spletnimi vsebinami na vaši spletni strani. Celostno in pod eno streho.