Večina spletnih podjetij šteje 40% svojih prihodkov od ponavljajočih se kupcev, zato jih morate obdržati z OMNI-kanalno avtomatizacijo (OMNISEND). Največja prednost pri OMNI-kanalnem marketingu je, da se marketing avtomatizacija vrši na vseh kanalih hkrati. Tako se kupcu pošiljajo personalizirana sporočila, ki so v določenem trenutku pomembna za določenega kupca (novi obiskovalec, ponovni kupec, kupec, ki je opustil nakup itd). Vsi kanali se prilagajajo obnašanju stranke, s ciljem ustvariti popolnoma osebno in brezhibno izkušnjo. Na tak način je sporočilo kupcu vedno relevantno in izboljša tako uporabniško izkušnjo kot tudi ROI. S tem povečujemo lojalnost kupca blagovni znamki.
Kot strokovnjaki za spletni marketing smo ponosni na našo novo ekskluzivo za OMNI commerce marketing automation platformo, ki bo našim naročnikom zagotovila najbolj učinkovito rešitev za OMNI-kanalni marketing.