Nagradne igre na Facebooku ali Instagramu so priročno orodje za povečanje interakcij z obstoječimi in potencialnimi strankami ter pridobivanje novih kontaktov. Vendar morajo biti izpeljane pravilno. V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da nam Facebook našo Facebook stran ukine. Organiziramo lahko različne vrste nagradnih iger, ki jih objavimo bodisi na Facebook časovnici bodisi ustvarimo zanjo posebno aplikacijo.

Nagradna igra na Facebooku mora imeti objavljene splošne pogoje nagradne igre, v katerih so definirane vse podrobnosti (kdo prireja nagradno igro, način sodelovanja, opredelitev in vrednost nagrade, datum žrebanja in ostale obvezne vsebine v skladu z zakoni). Splošni pogoji morajo biti jasni, razumljivi in javno objavljeni, da jih udeleženci lahko preberejo in se z njimi strinjajo. Naj vam pri organizaciji nagradnih iger pomagajo strokovnjaki podjetja PNV, ki preko kreativnih idej, oblikovanja in uporabe ustreznih informacijskih orodij za vašo blagovno znamko ustvarijo najboljše interakcije.