Marketing

Ste se kdaj vprašali zakaj proizvajalci avtomobilov svoj logotip postavljajo na sprednji in zadnji del vozil? Odgovor je zelo preprost: To je BREZPLAČNO oglaševanje, ki ga vsak dan vidi na stotine ljudi. In večina teh ljudi je potencialnih strank. S pomočjo lastne majice pa lahko dosežete podoben efekt. Vsakič, ko bi imel nekdo na sebi vašo majico med nakupovanjem, tekom ali obiskom kakega dogodka ali sejma, bi tržil vašo blagovno znamko. In to BREZPLAČNO.

Ekipni duh

Dokazano je, da so najbolj uspešne ekipe tiste, ki so med seboj najbolj povezane. Kako povezati ekipo in dvigniti moralo v podjetju? En način je skozi skupno delovno uniformo oz. majico. Študije so pokazale, da lahko na tak način povečamo samozavest zaposlenih, s tem pa tudi resničen občutek pripadnosti podjetju.

Zvestoba stranke

Vsak od nas si želi, da je stranka zadovoljna. Kaj je lepšega kot to, da ji za njeno zvestobo podarite vašo unikatno majico?

Zaslužek

Nenazadnje lahko svoje majice tudi prodajate. Tako fizično v realnem svetu, kot tudi preko spleta. Če pripravljate dogodek: zakaj ne bi ekskluzivne majice omogočili samo udeležencem in tako brezplačno oglaševali tudi s pomočjo preteklih udeležencev?

Določite svoj proračun in količino

Kot pri večini projektov začnite postopek oblikovanja majice tako, da najprej ugotovite koliko majic sploh potrebujete. Glede na količino majic izberemo določeno metodo tiskanja. Prav tako se vprašajte, koliko denarja lahko za ta projekt porabite. Večji proračun pomeni večje število ustvarjalnih možnosti. Preveč za vas? Ni problema! Zato smo tukaj mi. Za vas bomo našli popolno razmerje med ceno in kvaliteto, ki jo potrebujete.

Koncept oblikovanja

Na začetku oblikovanja se moramo vedno vprašati komu so majice namenjene in v kakšen namen se bodo uporabljale. Potem se odločimo kakšen stil majice boste uporabili: z dolgimi rokavi, V-izrezom, kratkimi rokavi, polo ovratnikom, itd.

V naslednji fazi skupaj z vami predelamo ideje. Izberemo tipografijo, barve in slog oblikovanja, ki so v v skladu z vašo vizualno identiteto podjetja. Izberemo tudi barvo majice. Celotno zasnovano grafiko na koncu tudi prilagodimo za različne velikosti majic (S, M, L, XL, XXL …).

Naši referenčni primeri grafik na majici

Grafika ob 50-letnici delovanja nogometnega kluba Arne Tabor' 69.


Promocijske majice za promoviranje novega produkta Climax.


 

Primer unikatne majice za promoviranje lastne blagovne znamke.


 

Želite izdelati majice in ne veste kako bi začeli?

Kot strokovnjaki na svojem področju vam lahko pomagamo. Kontaktirajte nas še danes in zaupajte nam vaše želje.