MailChimp je dobro poznan po svojem drag-and-drop urejevalniku e-mail sporočil ter intuitivnem vmesniku. To sta zagotovo razloga, ki sta navdušila tudi vas k začetku ustvarjanja MailChimp kampanj. Kaj pa, če vam ponudimo nadgradnjo Mailchimpa za manj denarja in več funkcionalnosti? S ciljem ustvariti bolj lojalne kupce ter povečati promet na spletni strani!? Sedaj lahko to storite z OMNISEND platformo! Brezplačno testiranje, z učinkovitimi rezultati.

Mailchimp je zagotovo pogosto orodje, na katerega pomislimo, ko nekdo omeni e-mail marketing. Tako dolgo je že na trgu, njihova uporaba je zares uporabniku prijazna in se je v letih že preprosto usedla v vašo marketinško podzavest, da ga imate zagotovo v stalni uporabi, kot npr. Google Analytics. MailChimp vsebuje mnogo funkcionalnosti, od enostavnejših za začetnike do naprednejših nastavitev zahtevnejšega marketinga. Vendar se vse konča pri ceni in še boljše, pri uporabi dodatnih rešitev, ki povečajo lojalnost ter promet!

Priznati je treba, da je Mailchimp učinkovit e-mail marketing sistem (nikakor ne kot Hubspot), s pomanjkljivostmi, kot npr. manjka mu marketing automation. Za vse tiste, ki iščete neko sofisticirano orodje za e-mail marketing, kot je Mailchimp in orodje, ki bo hkrati avtomatiziralo procese, ter dostavilo jasno in relavantno sporočilo na različne kanale, je sedaj tukaj OMNISEND. Kot eksluzivni zastopnik za OMNISEND platformo sedaj svojim naročnikom implementiramo sodobno in večkrat nagrajeno rešitev, kjer pridejo do najboljših prodajnih rezultatov v spletni trgovini!

 

Kako deluje avtomatizacija OMNISEND marketinga?

Če želite pravilno uporabljati OMNISEND, ga morate avtomatizirati. Čeprav se to zdi protislovno za strategijo, osredotočeno na stranke, je ključnega pomena za ustvarjanje boljše uporabniške izkušnje. Ko vzamemo v obzir koristi, ki jih ima OMNISEND na prihodke, so le-te že močan argument za sprejetje te strategije. Ko pa upoštevamo še vpliv, ki ga ima OMNI-kanalni marketing na porabo in lojalnost potrošnika, postane izbira še jasnejša.

Tržna avtomatizacija je naraven naslednji korak k učinkoviti strategiji OMNISEND strategije. Ali si lahko predstavljate, da želite ročno prilagoditi sporočila vsaki stranki na vsakem kanalu? To bi bilo vse, kar bi počeli ves dan. To preprosto ni praktično. Ko razmišljamo o avtomatizaciji, pomislimo na robotska sporočila, ki nimajo nobene personalizacije. Vendar pa je avtomatizacijska tehnologija prišla do točke, kjer lahko pošljemo hiper targetirana ("Hyper targeted") in personalizirana sporočila našim strankam. Ključ je segmentacija. Z razčlenitvijo vaših strank na različne tipe kupcev lahko napišete sporočila, ki bodo za njih najbolj relevantna v različnih fazah njihovega nakupovalnega procesa. Ta proces običajno razdelimo na 5 glavnih stopenj: obiskovalec, naročnik, nakupovalec, kupec in ponovni kupec.

Kaj vse pridobite z njim najdete v spodnji razpredelnici.

Razlogi za sprejetje OMNISEND strategije:

  • Brezhibno povezovanje kanalov
  • Enotna uporabniška izkušnja
  • Več nadzora nad kanali
  • Izboljšana donosnost naložbe (ROI)
  • Večja prepoznavnost blagovne znamke
  • Več zvestih strank

V različnih fazah nakupovalne poti lahko uporabnika, ki je bil na strani in pustil prijavne podatke ali pa neregistriranega uporabnika opominjate na svojo blagovno znamko ali izdelek z različnimi pristopi, a vedno preko e-mail sporočil, SMS sporočil ali potisnih sporočil! Kje vse lahko izkoristite OMNISEND marketing avtomatizacijo, da dosežete zastavljeni cilj: POVEČATI PROMET v spletni trgovini?

Opustitev brskanja (Browse abandonment) 

Opustitev košarice (Card abandonment)

Obvestila o potrditvi naročila in dostavi

Sporočilo ob naročilu (Order Follow-up)

Ponovna aktivacija kupca (Customer Reactivation)

Navzkrižna prodaja (Cross-Sale)

Nadgradnja prodaje (Up-Sale) ...

Vse možnosti, ki jih pridobite z OMNISEND strategijo, predstavljamo v sliki, več pa si lahko preberete tudi tukaj.

Ste vedeli? Da večina spletnih podjetij šteje 40 % svojih prihodkov iz naslova ponovnih kupcev, zato bi jih morali obdržati z OMNI-kanalno avtomatizacijo. Zagotovite svojemu spletnemu poslu priložnost, da s sodobnim orodjem OMNISEND, na enostaven in učinkovit način dosežete svoje poslovne cilje!