Število uporabnikov Instagrama in posledično Instagram zgodb (angl. Instagram Stories) raste z eksponentno hitrostjo, platforma in funkcionalnosti znotraj nje pa se razvijajo ter dopolnjujejo vsakodnevno. Instagram je znan po svoji hitri rasti in izjemno aktivnih uporabnikih v zadnjem letu. Njihovih 800+ milijonov uporabnikov objave na Instagramu všečka, komentira in deli kar 4x bolj pogosto kot na Facebooku, 80% pa jih sledi vsaj enemu podjetju! Instagram Stories oglaševanje lahko uporabljate tako v vaših prodajnih kampanjah, promociji vsebin na vaši spletni strani, generiranju email baze in drugih resnih ciljih digitalnega oglaševanja.

V zadnjem letu so se Instagram zgodbe razvile in postale zelo konkurenčen kanal za poslovno trženje. Prihodnost Instagram marketinga leži v Instagram zgodbah. Zgodbah, ki so del Instagram zidu, kot tudi video zgodbah. Seveda pa so angažiranost (angl. Engagement), doseg in lojalnost povezani z vsebino, ki mora biti informativna, zanimiva tj. relavantna za vaše sledilce.

To funkcijo uporabljajo podjetja za izboljšanje prepoznavnosti in oglaševanje svojih izdelkov oz. storitev. Znamke uporabljajo Instagram zgodbe za ustvarjanje uporabniško specifične vsebine za interakcijo s svojim občinstvom, povečanje stopnje angažiranosti in konverzij na spletnih straneh, vodilnimi strankami ali prodajo.

  1. Interaktivna vsebina!

Dobra smer, ki povečuje angažiranost/doseg je zagotovo interaktivna vsebina. Takšna vsebina pritegne večjo pozornost, sledilci se začnejo vključevati, povečuje klike na vsebino, s čimer pridobite več priložnosti, da predstavite svojo blagovno znamko, izdelek ali storitev in jih pritegnete, da vam sledijo na dolgi rok.

Prav tako pa Instagram postaja enkratna priložnost za e-poslovanje (spletne trgovce), z možnostjo označevanja izdelka (angl. Product Tagging) in povezavo neposredno do izdelka v spletni trgovini. Ko dosežete 10.000 sledilcev na vašem Instagram profilu dobite nove priložnosti. Ste že opazili možnost "Swipe Up" na Instagram zgodbah in jo želeli implementirati na svoj Instagram profil? Ta možnost omogoča vsem malim, srednjim in večjim podjetnikom višanje dosega vaše spletne strani z enim drsom ter klikom ciljnih strank. Enostavna uporaba lahko posledično vodi do boljše uporabniške izkušnje. Ste si želeli to nastaviti na svojem profilu, pa po tisočih poskusih še vedno niste prišli do željenega cilja?

Umetna rast pridobljena preko botov ni tako trajna, kot dolgoročna strategija. Zato je potrebno dobro premisliti in kreativno postaviti marketinške kampanje, ki pritegnejo pozornost potencialnih sledilcev blagovne znamke.

 

  1. (Mikro) influencer marketing?

Temelj, na katerem sloni ta koncept, je zaupanje. Zaupanje osebam, katerih mnenje nam veliko pomeni in ga vzamemo za svetega. To so influencerji oz. vplivneži. Raziskave kažejo, da v več kot 90 % potrošniki zaupajo predlogom in nasvetom od ust do ust bolj kot katerikoli vrsti oglasov. Influencerji so posamezniki, pogosto z močno spletno prisotnostjo, ki imajo nadpovprečen doseg na trgu ter bistveno vplivajo na nakupno vedenje potrošnikov. Lahko bi jih poimenovali povezovalci med blagovnimi znamkami oz. podjetji in potencialnimi kupci.

Poznamo več tipov vplivnežev:

  • ustvarjalci vsebin in blogerji
  • znane osebnosti ali mikro-influencerji
  • ambasadorji znamk

Skupni imenovalec vsem influencerjem je zaupanje, ki so ga s svojo vsebino vzpostavili s svojimi sledilci. Zaradi tega zaupanja in zvestobe imajo vplivneži s svojim priporočilom moč usmeriti sledilce na spletno stran oglaševalca, povečati doseg na družbenih omrežjih ter tudi vplivati na dejanski nakup.

  1. Bodite konsistentni

Če niste vidni, vas žal uporabniki hitro pozabijo. Ne pozabite, da ste v odnosu s pravimi osebami in če želite, da so odnosi trdni in da zmagate v Instagram okolju, potem morate biti konsistentni in objavljati vsebino redno. Optimalno je 1x dnevno, v kolikor nimate časa, smo vam na voljo mi. Redno odgovarjajte na sporočila v mapi prejeto, všečkajte njihove komentarje itd. Prav tako je pomembno, da tudi vi sledite ljudem, ki so vaše potencialne stranke in sledilci, pustite kakšen simpatičen komentar, morda pošljete direktno sporočilo, ko je to primerno.

Ogromno je še priložnosti, ki jih preprosto morate stestirati in kjer boste našli svoje mesto. Zagotovo je še velik potencial pri vaši blagovni znamki, s katero bi lahko premaknili trenutno stanje na boljše.

Lahko vam pomagamo pri grajenju uspešne zgodbe na trenutno najbolj popularnem kanalu – Instagramu