Kar 90 odstotkov uporabnikov do Facebooka dostopa prek mobilnih naprav, kar pomeni, da lahko izbrano ciljno občinstvo ujamemo kadarkoli in kjerkoli. Kot strokovnjaki za marketing usmerjamo energijo za vaše podjetje oz. blagovno znamko tja, kjer se nahaja največ vaših potencialnih kupcev. Najprej v Google remarketing oglase, e-poštni ali SMS marketing, nato v družbena omrežja (Facebook, Instagram, YouTube ...), pozneje pa gremo še korak naprej s Facebook Messengerjem ali z WhatsApp oglaševanjem. Vedno s ciljem, da usmerimo sporočilo na kanal, kjer potencialni uporabniki preživijo največ časa in kjer ima lahko naše sporočilo največji doseg in posledično efekt.

Facebook oglaševanje ponuja odlične možnosti za targetiranje. Bistvo družbenih omrežij je dvosmerna komunikacija. S stalno in relevantno vsebino dosežemo, da uporabniki širijo zgodbe in izkušnje z blagovno znamko, hkrati pa tudi njene vrednote. So njeni ambasadorji. Od nas je torej odvisno ali bomo imeli od družabnih omrežij predvsem koristi ali slabosti.

Že poznate nova orodja za ciljno targetiranje na Facebooku?

Poleg standardnega demografskega in interesnega targetiranja ponuja Facebook možnosti za ponoven nagovor uporabnikov, ki so že obiskali vaš Facebook profil, vašo spletno stran ali mobilno aplikacijo. Pravimo mu REMARKETING. Omogoča napredno lokacijsko targretiranje, naložite lahko bazo e-mail naslovov ali telefonskih številk in oglas prikazujete uporabnikom, ki so v vaši bazi. Poleg standardnega oglaševanja na Facebook-u imate možnost uporabe Facebook mobilne mreže in oglaševanje v Facebook Messengerju.

Potrebujete analizo učinkovitosti spletnega nastopa vaše blagovne znamke?

Pri Facebook Messengerju lahko uporabite dva različna načina kot prostor za oglaševanje.

1. Vzpodbudite potencialne stranke, da vam pošljejo sporočilo

Ko uporabnik pritisne gumb »pošlji sporočilo«, se mu avtomatično odpre pojavno okno (angl. Popup) v katerega lahko vpiše vse kar ga zanima v povezavi z nakupom, uporabo izdelka ali storitvijo. Da ne bi dosegli negativnega učinka z gumbom »Kupi takoj«, aktivirajte raje gumb »pošlji sporočilo«, kje se lahko poveže z blagovno znamko ali podjetjem.

2. Prikažite vaš oglas na Facebook časovnici

Oglas se bo prav tako prikazoval na Facebook časovnici, pri kliku nanj pa bo uporabnik prejel tudi sporočilo od vas. Tu morate zagotoviti, da je sporočilo čim krajše in s čim večjim poudarkom na tisti dodani vrednosti, ki jo lahko podjetje ponudi potencialnemu uporabniku.

Facebook sporočila ne morete poslati kar vsakemu. To lahko storite samo v primeru, da vas je uporabnik v preteklosti že kontaktiral, zato je tudi prvi način uporabe Facebook Messengerja in kampanje »pošlji sporočilo«, v začetni fazi bolj učinkovit.  

3. Sponzorirajte oglas v Facebook Messengerju

Oglas se bo prikazoval v Facebook Messenger aplikaciji, kjer se danes zadržuje veliko število uporabnikov Facebooka.

Tukaj generirajte realne, organske konverzacije z vašimi potencialnimi strankami, z razliko, da jim dajete občutek, da ste za njih vsak trenutek dosegljivi in niso še en uporabnik na vašem seznamu.

Začnite čimprej s Facebook Messenger marketingom!

  • Za razliko od e-poštnega marketinga je to hitrejša oblika komunikacije.
  • Oglasi so cenejši, ker pustite uporabnika na Facebooku in ga ne usmerite na neko zunanjo povezavo.
  • Gradite e-mail bazo svojih potencialnih uporabnikov oz. strank.
  • Preprosta uporaba prijavnega obrazca.
  • Facebook "chat-bot" je prihodnost digitalnega marketinga.
  • Prijava s pomočjo Facebook Messengerja (kot "Lead Generation" pristop), je veliko lažja, kot prijava preko pristajalnih spletnih strani.

Menite, da sami ne boste kos tej nalogi? Nič lažjega, zato smo tukaj mi, da zagotovimo učinkovite rezultate na pravih kanalih!