Pripelje pa življenje s seboj trenutke, ki preizkusijo naše temelje. Naš sistem je preplavila pandemija in mnoga podjetja so zaprla svoja vrata. Vendar ne smemo se prepustiti usodi in uspeh moramo vzeti v svoje roke. Ogromno lahko storimo že danes in se pripravimo na boljši jutri.

Vendar preden se lotimo tehničnih rešitev, si morate vzeti trenutek zase in zadihati. Zbistrite svoje misli in skupaj bomo izbrali način komunikacije, ki bo primeren za vas in vaše stranke.

1. Najprej določimo načrt

Občutljivi časi so s seboj pripeljali potrebo po spremembah. Če ste posel izvajali večinoma z osebnim stikom, to sedaj ni možno v enakem obsegu kot prej. V tem primeru je splet vaš najboljši prijatelj, v tandemu z novim poslovnim modelom pa recept za uspeh.

Potrebno ga je preoblikovati in uporabiti rešitve, na katere še niste pomislili. Odličen primer so frizerski saloni, ki prodajajo pripravljeno barvo za lase prek spleta. Ali pa športni klubi, ki so skupinske vadbe pripeljali v naš dom s pomočjo Youtube kanala.

Pripravite si nov teren in prepričani smo, da se bo poznalo na rezultatih.

Nikoli ne veste. Mogoče bo to vaš novi poslovni model, tudi ko bo pandemija za nami. Zato si vzemite čas in premislite, kako lahko vašo storitev preoblikujete in prezrcalite na splet. Splačalo se bo!

2. Določite ton komunikacije

Vedeti morate, da ljudje niso sproščeni, kot so bili nekoč. Kljub temu, se v vse večjem številu obračajo na splet. Na njemu iščejo rešitve za svoje težave in odgovore na svoja vprašanja.

Ko tukaj komunicirate s strankami, morate stopiti korak nazaj in pogledati iz njihove perspektive. So negotovi in ne vedo kaj bo prihodnost prinesla s seboj. Postavite se v njihovo kožo in videli boste kaj potrebujejo.

Nato kot podjetje stopite korak v njihovo smer in jim iskreno povejte, da ste skupaj v isti situaciji in da jim stojite ob strani. Kjerkoli in kadarkoli. Obenem pripravite za njih odličen vsebinski marketing, ki naj postane del vašega novega poslovnega modela.

Vzemimo za primer letalsko družbo.

Namesto, da svojo aktivnost usmeri v prodajo letalskih kart, lahko podjetje tedensko pripravi predstavitveni dokument vseh držav, v katere leti. V njem lahko predstavi glavno mesto, znamenitosti in naredi načrt za vsakega, ki bi želel po krizi odpotovati v to deželo. Naj bo to za pustolovca, gurmana ali nekoga, ki mu ogromno pomeni kulturna dediščina.

Obenem lahko podjetje na koncu doda še promocijsko kodo za izbrane ugodnosti, ki jih lahko potnik kadarkoli izkoristi pri njihovi letalski družbi.

Sedaj pa še trije kanali, ki jih lahko že danes implementirate v svoj novi poslovni model.

3. Izkoristite družbena omrežja

Ljudje so se popolnoma prepustili digitalnemu svetu in s seboj pripeljali nove poslovne priložnosti. Več časa preživijo na družbenih omrežjih in tako ohranjajo stik z družino in prijatelji. Vendar imajo družbena omrežja še eno zelo pomembno vlogo. Posredujejo nam informacije in podatke, ki so pomembni za nas.

Obenem lahko z družbenimi omrežji ohranite stik s svojimi kupci. Ko dodamo še odličen vsebinski marketing, pa lahko pridobimo nove sledilce in ambasadorje.

Primeri:

  • Če ste gostilna, objavljajte recepte (slika/video).
  • Če imate plesno šolo, oblikujte spletni plesni tečaj.
  • Če ste zasebni vrtec, posnemite otroške zgodbe in jih dnevno objavljajte.
  • Če ne najdete pravega pristopa, nas kontaktirajte in ga bomo ustvarili skupaj.

4. Uporabite vse spletne kanale, ki so vam na voljo

Zagotovo ste opazili, da je več ljudi na spletu, kot na bližnjem pločniku. V svoje delo tako vključite vse spletne platforme, ki so na voljo. Spodaj naštete so brezplačne in potencialne stranke jih uporabljajo dnevno.

Enako sporočilo, kot je bilo pripravljeno za družbena omrežja, prestrukturirajte in prilagodite spodaj omenjenim kanalom. Prepričani smo, da se bo z njihovo uporabo poznalo tudi na končnih rezultatih.

Primeri:

  • Google My Business
  • Vsebina na vaši spletni strani
  • Search engine optimization – SEO
  • E-mail marketing
  • Facebook Messenger itn. ...

5. Spletno oglaševanje

Izkoristite ga, saj so pogoji za oglaševanje odlični kot še nikoli. Manjše število oglaševalcev je znižalo ceno na klik in sedaj dobite največ za vaš denar. Seveda v kolikor vam oglaševalski proračun dopušča.

Vendar pozor! Imeti morate pripravljeno odlično vsebino. Skupaj z družbenimi omrežji in spletno optimizacijo je to odličen način za pridobivanje novih strank.

Tukaj uporabite tudi prodajne oglase! Ljudje uporabljajo spletne trgovine bolj kot kadarkoli prej.

Primeri:

  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Performance oglaševanje

 

Potrebujete pomoč pri spletnem oglaševanju, družbenih omrežjih ali sestavi spletne strategije?

 

In še za konec. Ne odlašajte. Naredite!

Zgodovina je namreč pokazala, da tisti, ki v času krize najbolj migajo, najbolj profitirajo. Tako lahko ohranite stik s kupci in konkurenco ter jo v nekaterih primerih tudi prehitite.

In ne čakajte na boljše dni. Lotite se svojega (to-do) seznama in hitro ter učinkovito implementirajte rešitve, ki jih že nekaj časa odlašate.

Prav tako ostanite pozitivni! Situacija ne bo večna in s seboj je pripeljala nove priložnosti (sem ne štejem hitrega zaslužka z maskami in razkužilom, ali pač?).

Že danes izkoristite digitalne kanale do njihovega potenciala in si s tem pripravite odlično izhodišče za čas, ko se zdravstvena situacija v Sloveniji izboljša.

Obenem ne pozabite izkoristiti brezplačno uro svetovanja in nas pokličite! Pomagali vam bomo zgraditi vaš uspešen poslovni model in posel na spletu.

 

Za vas smo tukaj!