Ustvarite uspešne oglaševalske akcije v iskalnem omrežju. Potrošniki dandanes sprejemajo odločitve hitreje kot kdaj koli prej, zato je ključno, da potencialne stranke v pravem trenutku pritegnete s ciljanimi sporočili. Upoštevajte to strategijo v 3 korakih in vzpostavite uspešno oglaševalsko akcijo v iskalnem omrežju.

Ustvarite vsaj en odzivni oglas v iskalnem omrežju

Če ima vsaka skupina oglasov en odzivni oglas v iskalnem omrežju, bo strankam lahko prikazano sporočilo, ki je zanje najustreznejše. Google preizkuša različne kombinacije in zbira informacije o uspešnosti. Na ta način v prihodnje prikazuje oglas, ki je bolj uspešen in ima več možnosti, da vam zagotovi želene klike in konverzije. Ne pozabite na moč oglasa. Optimizirajte uspešnost oglasa do te mere, da dosežete moč oglasa »Dobro« ali »Odlično«. Oglaševalci z močjo oglasa »Odlično« v povprečju dosegajo 9% več klikov in konverzij.

Dodajte več razširitev in si zagotovite vidnost

Pripravite vsaj štiri razširitve za vsako skupino oglaševalskih akcij. Razširitve oglasov naredijo oglase privlačnejše in bolj vidne, hkrati pa omogočajo, da prikazujete uporabne informacije o podjetju še preden uporabnik klikne nanje. Razširitve povečajo uspešnost in kakovost oglasov.

Spremljajte uspešnost in izvedite izboljšave

Spremljajte in analizirajte uspešnost posamezne oglaševalske akcije. Če želite biti bolj konkurenčni na dražbi oglasov in si zagotoviti več prikazov, izboljšajte kakovost ali zvišajte proračun.

NASVETI za ustvarjanje učinkovitih oglasov v iskalnem omrežju

  • Osredotočite se na naslove.
    Zakaj? Naslovi so ključni za uspešnost oglasov, saj so prva stvar, ki jo vidijo uporabniki.
  • Bodite pozorni na omejitve znakov.
    Zakaj? Daljši naslovi povečajo prostor za oglase v iskalnem omrežju, ki ga je mogoče klikniti, vendar boste morda opazili, da so krajši naslovi uspešnejši pri uporabnikih, ki že iščejo vašo blagovno znamko.
  • Napišite privlačno in izvirno besedilo oglasa.
    Oblikujte sporočila osredotočena na prednosti, ki jih zagotavljate uporabnikom.
    Zakaj? Uporabniki se odzovejo na oglase, ki ustrezajo njihovim potrebam.
  • V naslovu in opisnih vrsticah uporabljajte ključne besede. 
    Zakaj? Uporabniki bodo prej kliknili oglase, ki bodo najustreznejši njihovemu iskanju.
  • V oglasih se izogibajte splošnemu jeziku, ampak uporabite jasne pozive k dejanju.
    Zakaj? Splošni pozivi k dejanju pogosto beležijo manjšo interakcijo uporabnikov z oglasi.
  • Preverjajte moč oglasa, da boste imeli uvid, kako se uporabniki odzivajo na vaše oglase.
    Zakaj? Ta meritev je dragocen način za zagotavljanje, da ustreznim uporabnikom posredujete prava sporočila.

Želite izvedeti več o posameznih tipih oglaševalskih akcij?

Preden začnete ustvarjati oglaševalske akcije ne pozabite narediti domače naloge. Preverite oglaševalski trg, konkurenco in katere ključne besede uporabljajo ter naredite seznam lastnih ključnih besed prilagojenih za vašo ponudbo.

Potrebujete pomoč pri vzpostavljanju Google oglasov?

Smo del programa Google Partner in na ta način v stiku z zadnjimi novostmi, ki jih Google oglaševanje ponuja.

Strokovnjaki za digitalni marketing so certificirani za iskalno in prikazno omrežje.