Dokler vaše podjetje ustreza Googlovim smernicam, lahko profil na GMB popolnoma zastonj močno poveča vašo prisotnost in pozicijo v Google rezultatih iskanj.
Vaše potencialne stranke lahko vidijo osnovne informacije vašega podjetja, kot so ime, naslov in telefonska številka, pokažete pa jim lahko tudi veliko več: fotografije, opise in ocene drugih uporabnikov. Stranke lahko opravijo tudi morebitne rezervacije in si ogledajo ostale informacije, ki zbudijo pozornost vsakega iskalca, brez da bi sploh obiskale vašo spletno stran. Verjamem, da se strinjate, da gre za precej močno spletno orodje.
Google My Business pomaga pri lokalnih uvrstitvah
Ne gre le za to, da je vaš GMB profil zlahka viden potencialnim strankam, ko vas te iščejo po spletu. GMB je po raziskavah ključni in najpomembnejši faktor za lokalno uvrščanje podjetja v rezultatih iskanj.
Različne spletne raziskave, ki raziskujejo kaj vpliva na pozicijo v Google rezultatih iskanja navajajo, da se je med leti 2017 in 2018 pomembnost dobrega GMB profila pri razvrščanju v Google iskanjih povečala iz 19% na 25%. To pomeni, da je med vsemi faktorji, ki jih Google upošteva pri pozicijah v iskalnih rezultatih, dober GMB profil vreden vsaj 25% ocene, ki sproži dobro pozicijo v rezultatih iskanj.
Vzpostavitev GMB profila je torej vaš prvi in ključni korak pri lokalni optimizaciji. Žal pa je zmotno mišljenje, da je vzpostavitev GMB profila s podjetjem že dovolj za višje lokalno uvrščanje. To seveda ne drži, saj je le začetek.
Na vas je, da stalno spremljate aktivnosti v vašem GMB profilu, se pogosto prijavljate v nadzorno ploščo profila in s tem poskrbite da profil vsebuje samo informacije ki so pomembne, resnične in relevantne. Na ta način izboljšate razvrščanje vašega podjetja na spletu in zagotavljate celovitost vašega poslovnega profila.
Funkcije v Google My Business računu, ki bodo vaše podjetje uvrstile na vrh iskalnika
Google ponuja različne načine za optimizacijo in izboljšanje profila Google My Business. Dodate lahko fotografije, videoposnetke, poslovne ure, opis podjetja, pogosta vprašanja in odgovore, komunicirate s strankami preko sporočil, strankam dovolite, da rezervirajo termine, odgovorijo na spletne recenzije in več.
Eden od najmočnejših načinov, da zgrabite pozornost iskalca, je z ustvarjanjem Google My Business Objav. GMB Objave so kot mini oglasi za vaše podjetje, izdelke ali storitve, ki jih ponujate.
Google ponuja različne oblike oglasov, ki jih lahko ustvarite za promocijo vašega podjetja:
- Kaj je novega
- Dogodek
- Ponudba
- Izdelki
GMB Objave vam omogočajo, da vključite pozive k dejanjem (angl. CTA, Call to Action) kar omogoča, da lahko dodobra nadzirate, kaj obiskovalec počne po tem, ko vidi vašo objavo. S tem lahko ustvarite pravo marketinško izkušnjo.
Trenutni pozivi k dejanjem (CTA), ki so na voljo v GMB:
- Rezerviraj
- Naroči
- Kupi
- Preberi več
- Prijava
- Pridobi ponudbo
- Pokliči
GMB objava je sestavljena iz kombinacije slik, besedila in pozivov k dejanjem (CTA) s katerimi lahko kreativno ustvarjate svoja sporočila namenjena potencialnim strankam. Objave se prikazujejo v vašem GMB profilu, ko nekdo poišče ime vašega podjetja v Googlu ali pogleda profil podjetja GMB v Google Zemljevidih. To pa še ni vse! Ustvarjeno objavo lahko celo delite na svojih družbenih kanalih in socialnih omrežjih in s tem pridobite dodatno izpostavljenost.
Kljub vsemu pa Google Objave niso kot objave na socialnih omrežjih. Tipično je, da bistvo sporočila strnete v prvih 100 znakov besedila, saj je ostala vsebina skrita in vidna šele ob kliku na objavo. Poskrbeti morate torej, da so vse glavne in ključne besede v začetku besedila. Ne uporabljajte ključnikov (ang. hashtag), ker so brez pomena. Najbolje je, da ustvarjate objave enkrat tedensko.
Google My business Objave so tako odličen način, da prikažete svoje podjetje na edinstven način ob točno določenem času. To je, ko potencialna stranka išče vaše podjetje na spletu. Ob tem se nam poraja pomembno vprašanje: Ali podjetja dejansko ustvarjajo GMB objave z namenom, da obveščajo potencialne stranke o svojih storitvah in / ali artiklih?
Pomembno vprašanje: ali podjetja aktivno uporabljajo Google My Business objave?
V SEO industriji je bilo že dosti debat o Google My Business Objavah in na splošno o njihovi vrednosti: Ali pomagajo pri razvrščanju spletne strani? Kako učinkovite so? Kako pogosto jih je smotrno objavljati? Ali sploh objavljati na GMB? Veliko vprašanj, kajne?
Medtem ko poznavalci in eksperti na področju digitalnega marketinga raziskujejo in preverjajo vse te različne aspekte GMB profilov, se bomo mi tokrat osredotočili na to, kaj na GMB profilih počnejo in kakšne objave objavljajo povprečna, vsakodnevna lokalna podjetja. Ali sploh objavljajo kaj? Kako pogosto objavljajo?
Študija Google My Business objav: samo dejstva
Študija temelji na analizi 2000 GMB profilov, ki zajema vzorec profilov podjetij, ki tekmujejo v panogah z veliko stopnjo konkurence. Upoštevane so konkurenčne ključne besede in fraze v desetih mestih v Ameriki glede na podatke o gostoti prebivalstva iz Wikipedije.
Rezultati:
- Mesta: New York, Los Angeles, Chicago, Philadelphia, Dallas, San Jose, San Francisco, Washington DC, Houston in Boston.
- Ključne besede: nepremičninski posrednik, hipoteka, potovalna agencija, zavarovalni zastopnik ali posrednik, zobozdravnik, plastični kirurg, odvetnik za odškodnine, vodovodar, veterinar ali živinozdravnik in ključavničar.
Presenečenje! Raziskava ja pokazala, da najbolj pogosto objavljajo odvetniki in ključavničarji.
Zanimali so nas odgovori na naslednja vprašanja:
- Koliko podjetij ima aktivne Google My Business objave (je objavilo v zadnjih sedmih dneh)?
- Koliko jih je že prej imelo vsaj eno objavo?
- Koliko jih še nikoli ni ustvarilo objave?
Izkazalo se je, da:
- 17% podjetij aktivno objavlja na Google My Business
- 42,1% podjetij je objavilo vsaj eno objavo na Google My Business
- 40,4% podjetij ni nikoli objavilo objave na Google My Business
POUDAREK: Skupno 59,60% podjetij je na svojem Google My Business profilu objavilo vsaj eno objavo.
Ali se iskalci odzivajo na Google My Business objave?
Če si podjetje vzame čas za ustvarjanje GMB objav ali si iskalci in potencialne stranke vzamejo čas za ogled objav? In kar je še bolj pomembno: ali ukrepajo in se odzivajo na objave?
Zgornji grafikon prikazuje devet naključnih strank in njihove oglede GMB profila v primerjavi z ogledi GMB objav na teh profilih v obdobju 28 dni. Če pogledamo število ogledov GMB profila in to primerjamo s številom ogledov GMB objav vidimo, da so ogledi GMB objav v povprečju višji. To pomeni, da si je posamezni uporabnik v povprečju pogledal več različnih GMB objav.
To pomeni, da če si vzamete čas in ustvarite GMB objave in da so te objave hkrati tudi smiselne in imajo neko vrednost, potem lahko z visoko stopnjo verjetnosti pričakujete, da boste potencialno stranko spremenili v dejansko stranko. Ali pa vsaj to, da vam bo namenila svoj čas in si ogledala vašo trženjsko sporočilo, ki ste ga želeli posredovati preko GMB objave.
Ali iskalec klikne na Google My Business objavo?
Naslednje vprašanje, ki se postavlja je, ali iskalci, ki najdejo vaše podjetje na spletu in vidijo vašo objavo, kliknejo na »preberi več«, da si preberejo celotno objavo.
V zgornjem grafikonu so prikazani ogledi GMB profila v primerjavi z ogledom objave na način, da iskalci kliknejo na »preberi več«. Vidimo, da v povprečju tisti, ki si ogledajo GMB profil, praktično vedno tudi kliknejo na »preberi več« na objavah, ki so objavljene na GMB.
GMB objava se splača
V analizi 2000 GMB profilov smo odkrili veliko informacij. Ena zadeva zagotovo drži. Težko je oceniti na tedenski ravni, koliko in kako pogosto podjetja uporabljajo GMB objave, ker se objave avtomatično odstranijo po enem tednu.
Prav tako je Google pred kratkim premaknil GMB objave na dno GMB profila, zato niso več tako izpostavljene, kot so bile še pred nekaj meseci. To bi lahko pomenilo manjšo iniciativo, da podjetja ustvarjajo GMB objave.
Ta študija pa je pokazala, da podjetja, ki so v visoko konkurenčnih lokalnih panogah, imajo koristi od uporabe Google My Business optimizacijskih strategij in orodij, kot so GMB objave, da pridobijo konkurenčno prednost napram njihovi konkurenci.
Želite pridobiti dodatne informacije?
Izpostavite svoje lokalno podjetje / trgovino / storitev
Vir: Moz blog , BrightLocal