Skozi leta ponavljanja istih vizualnih pravil je svetovno znanim podjetjem, kot so Coca-Cola, Amazon, Nike, itd., uspelo v ljudeh vzbuditi zavest o svoji blagovni znamki.
Identiteta podjetja se odraža skozi njegovo celovito komunikacijo, utelešena je v kulturi, prepričanjih, odnosih, zaposlenih, strategiji, vrednotah, viziji, ... in tako predstavljena skozi njeno vizualno identiteto. V poslovnem svetu je vizualna identiteta sinonim za ogledalo podjetja.

Vizualna identiteta vaše blagovne znamke mora biti zasnovana tako, da posreduje splošno sporočilo vašega podjetja in promovira vaše poslovne cilje.
Razvoj profesionalne, kreativne in koherentne vizualne identitete vam lahko pomaga ustvariti učinkovito prodajno strategijo in dosledno sporočilo v vseh marketinških materialih. To pa vam bo pomagalo razlikovati vaše podjetje od konkurence, ustvariti zvest krog kupcev in povečati prodajo.

 

Prednosti kakovostnega CGP-ja

1. Kakovostna blagovna znamka je PREPOZNAVNA

Medtem ko si mnogi končni potrošniki vzamejo čas za raziskovanje in primerjavo možnosti, ki jim jih ponuja trg, drugi izberejo karkoli prepoznajo. Na več mestih kot je vaša blagovna znamka predstavljena, več stika bo vzpostavila s potrošniki in bolj nepozabna bo. Prav zaradi tega uveljavljena in globalno prepoznavna podjetja, kot so Coca-Cola, Amazon, Nike in Disney, porabijo milijarde letno za oglaševanje. Izkoriščajo koncept prepoznavnosti blagovne znamke.
Da postanete unikatni in prepoznavni, potrebujete vsaj trdno vizualno podobo blagovne znamke, ki se uporablja za predstavitev vašega podjetja v vseh trženjskih materialih.

2. Prepoznavnost blagovne znamke gradi ZAUPANJE

Pametno zasnovano spletno mesto je še ena prednost izpopolnjevanja celostne podobe blagovne znamke. Z njim bo lahko vaše podjetje navzven delovalo večje in močnejše od konkurentov in odražalo večjo veljavo, saj potrošniki večinoma zaupajo bolj uveljavljenim podjetjem.

Bonus – ljudje so pripravljeni plačati več za uveljavljene izdelke in storitve.
Seveda se vedno najdejo neodvisni misleci, ki knjige ne bodo sodili po platnici. Vendar pa je takšnih kupcev zelo malo. Če boste s profesionalno oblikovanim in zastavljenim spletnim mestom stopili korak dlje kot konkurenti, boste zagotovo okrepili zaupanje strank.

3. Dobra blagovna znamka PREFILTRIRA POTENCIALNE STRANKE

Učinkovita vizualna podoba blagovne znamke bo ločila kvalitetne potencialne stranke (angl. Lead) od slabih namesto vas. Dejstvo je, da želite poslovati z ljudmi, ki so najbolj usklajeni z vašimi temeljnimi vrednotami. Zakaj? Ti posamezniki bodo vaše najboljše stranke.

Premišljeno izbrana identiteta blagovne znamke bo hkrati pritegnila pravo potencialno stranko, s čimer boste lažje zaključili prodajo in razvili dolgoročne odnose s strankami ter pridobili zveste kupce. Imeti zveste potrošnike pa je cilj vsakega podjetja, saj to pomeni tudi večjo prodajo.

Če želite zgraditi svojo vizualno identiteto, nas kontaktirajte in predlagali vam bomo najboljšo rešitev.

 

 

Kaj je celostna podoba blagovne znamke?

Ustvarjanje vizualne identitete blagovne znamke zahteva raziskave in pozornost do detajlov, da bi razvili slog, ki uspešno odraža cilje, vizijo in lastnosti podjetja in jasno sporoča bistvo blagovne znamke ali produkta.
Ko ustvarite celostno grafično podobo (CGP, angl. Corporate Identity) oz. vizualno identiteto blagovne znamke, pravzaprav preslikate vrednote svoje blagovne znamke na vse vizualne elemente, ki bodo uporabljeni za promocijo vaše znamke. Tem elementom se lahko določijo smernice v obliki CGP priročnika, ki definira kako naj bo blagovna znamka predstavljena v različnih medijih, da se zagotovi doslednost uporabe vseh delov vizualne identitete.

V kolikor nas najamete, bomo kot agencija to naredili namesto vas.

 

Vizualna podoba podjetja je sestavljena iz več elementov:

1. Logotip

Osnovni korak ob umestitvi podjetja oziroma blagovne znamke na trg je izdelava logotipa, ki bo vplival na večjo prepoznavnost vašega podjetja. Ker je po navadi prva stvar, ki jo stranka opazi, mora biti lahko zapomnljiv, kar bo pripomoglo k temu, da vas bo vizualno ločila od konkurence.
Logotip je simbol, ki naj bi zaobjemal identiteto vaše znamke oz. podjetja, moral bi biti preprost in vsestransko aplikativen, saj se bo pojavljal na vseh ostalih elementih celostne grafične podobe.

2. Določitev barv in tipografije

Povprečen CGP znamke običajno zajema barvno paleto nekaj primarnih in sekundarnih barv, ki se bodo uporabljale na spletu in v tisku. Konsistentno upoštevanje barvne palete lahko pomaga pri prepoznavnosti blagovne znamke. Enako velja za izbor in upoštevanje tipografije.

3. Poslovne tiskovine

Gre za osnovne tiskovine, ki jih bo vaše podjetje uporabljalo za komunikacijo s strankami. Sem spadajo vizitka, dopisni list, kuverta, račun, žig, mapa in ostalo kar podjetje potrebuje za poslovanje.

4. CGP priročnik

Osnovni CGP priročnik vsebuje navodila za uporabo elementov, ki bodo predstavljali vašo znamko, kot so barvne in črno-bele različice logotipa, pravila za različne postavitve logotipa, vse dovoljene barvne vrednosti, izbrana tipografija in podobno.

5. Razširjena celostna grafična podoba

Glede na potrebe vašega podjetja oz. blagovne znamke se k osnovnemu CGP-ju lahko dodaja elemente, ki bodo še dodatno podprli prepoznavnost vaše znamke, kot so:

  • Tiskovine: brošure, letaki, plakati, revije, katalogi, vabila, vstopnice, ...
  • Promocijski material: majice, kuliji, zvezki, koledarji, dežniki, USB-ključki, podloge za miške, vrečke, termovke, ...
  • Embalaže za produkte: nalepke, ovitki, kartonska embalaža, ...
  • Velikoformatni tisk: jumbo plakati, panoji, transparenti, sejemske postavitve, Rollup stojala, polepitev vozil, zastave, ...
  • Elementi za pojavljanje na spletu: oglasi za digitalni marketing, oblikovanje za družbena omrežja, PPT predstavitve, vzpostavitev spletnih strani in spletnih trgovin, ...

Vsi našteti elementi tvorijo vizualno podobo vašega podjetja in pomagajo pri razvoju vaše blagovne znamke. Tako kot podjetje, se lahko tudi vizualna identiteta sčasoma razvija in spreminja, z njo pa tudi CGP priročnik.

Za vas oblikujemo vse, od CGP-jev do spletnih strani.

Z vhodnim marketingom, ki deluje po ključu privabi – angažiraj – navduši (angl. Inbound marketing) in dobro vizualno podobo blagovne znamke, boste ustvarili krog sledilcev, ki vas bo spremljal z navdušenjem in pričakovanjem.