360 stopinjska nagradna igra je nova pridobitev, ki se na Facebooku še redko uporablja, prinaša pa zelo dobre rezultate. Pri takšni nagradni igri objavimo 360 stopinjsko sliko nekega prostora. Z miško kliknemo na objavljeno sliko, se zavrtimo po prostoru ter ga tako natančno pregledamo. Nagradno vprašanje se nanaša na določene lastnosti prostora, na primer koliko avtomobilov se nahaja v prostoru in podobno.

Komu je takšna nagradna igra namenjena?

360 stopinjska nagradna igra je namenjena vsem, ki želijo na dodaten, izviren način izvesti promocijo nekega dogodka, ponudbe ali poslovnega prostora.

Zagotovite si svojo 360 nagradno igro še danes

Prednosti:

  • novost in dinamika, ki ju konkurenca še ne uporablja
  • večja vključenost Facebook oboževalcev
  • pridobivanje všečkov Facebook strani
  • boljša ocena Facebook strani
  • večji doseg zaradi popularnosti objave
  • krepitev blagovne znamke
  • graditev seznamov za ponovni marketing (remarketing)

 

Rezultati:

Zagotovite si svojo 360 nagradno igro še danes