Marketing je bistven element poslovanja. Dandanes je precej zapleteno, ker ni klasične formule, ki bi delovala za vsako industrijo ali vsako podjetje. Še več, z digitalnim svetom se je marketing začel hitreje razvijati in tradicionalni pristop izgublja svojo učinkovitost. Kljub vsemu izstopata novi strategiji: OMNI-kanalni in multikanalni marketing. Poleg priljubljenosti, ki raste obema strategijama, merketingarji, strokovnjaki in analitiki še diskutirajo o tem, katera je zares najboljša. Ena ali druga, v vsakem primeru brez njiju izgubljate ogromen potencial v vašem spletnem poslu. Kaj pa predstavljata za rast vašega podjetja?

Kot strokovnjaki za spletni marketing smo ponosni na našo novo ekskluzivo za OMNI e-commerce marketing automation platformo, ki bo našim naročnikom zagotovila najbolj učinkovito rešitev za OMNI-kanalni marketing, to je OMNISEND. S sodobno in večkrat nagrajeno rešitvijo do najboljših prodajnih rezultatov v spletni trgovini

Danes imajo uporabniki spleta veliko težavo: sovražijo oglaševanje, ker jih spremlja povsod in je večina oglasov zanje nerelevantnih. Vse več ljudi uporablja blokatorje oglasov (AdBlockers), bolj kot kdajkoli prej in oglaševalcem jasno in glasno sporoča: ne želimo oglasov! Medtem ko potrošniki mislijo, da je oglaševanje problem, ta ne leži v samem oglaševanju. Pravi problem se pojavi, ko so potrošniki bombardirani z nerelevantnimi sporočili, ki zgolj smetijo njihov e-poštni nabiralnik ali pa zidove družbenih omrežij.

To je predvsem težava za spletne trgovine in podjetja, ki želijo svoje proizvode, izdelke in storitve predstaviti končnim kupcem prek sodobnih kanalov za oglaševanje, digitalni marketing pa je pomemben za to, da potrošniki odkrijejo vašo blagovno znamko. Vendar velika večina podjetij ne pošilja ustreznih sporočil, ki jih stranke potrebujejo v danem trenutku. Tu nastopimo mi. Oglas moramo narediti relavanten. Prizadevati si moramo za najboljšo uporabniško izkušnjo, s prilagajanjem vsakemu koraku nakupovanja našega potencialnega kupca.

Želite pridobiti več informacij o OMNISEND marketing strategiji? Nič lažjega! Prenesite BREZPLAČNI e-vodnik do OMNI-kanalnega marketinga.

OMNISEND je strategija, ki uporablja podatke o strankah za zagotavljanje poglobljene, brezhibne uporabniške izkušnje ne glede na stranko, kanal ali fazo strankinega spletnega potovanja. Danes stranke v povprečju doživijo 6–7 stikov z blagovno znamko na spletu, preden se počutijo dovolj motivirane oz. prepričane v nakup.

Ločiti moramo večkanalni in vsekanalni marketing!

Večkanalni oz. multikanalni marketing postavi blagovno znamko v središče strategije. Blagovna znamka doseže čim več kanalov, ki jih lahko hkrati ohranja, pri čemer poskuša doseči vse svoje stranke z enakim sporočilom. Medtem ko je bila strategija multikanalnega marketinga obliž, ki je pomagal blagovnim znamkam doseči stranke, je tehnologija od takrat zelo napredovala. Danes imamo boljšo rešitev. Razlika pri OMNISEND strategiji je ta, da so kanali blagovna znamka in ne le razširitev blagovne znamke. Vsak od teh kanalov se prilagaja obnašanju stranke, da ustvari popolnoma osebno in brezhibno izkušnjo.

Ko se stranka premika skozi svoje nakupovanje, ti kanali posodabljajo podatke o stranki in reagirajo z najbolj relevantnim sporočilom, ki temelji na njenem vedenju. To pomeni, da je sporočilo vedno relevantno in zato izboljša donosnost naložbe (ROI, "Return of Investment") vsakega kanala, ki se uporablja za angažiranost strank. Na ta način pridobivamo zveste stranke.

Želite izkoristiti spletno trgovino, da ustvarite večji promet?

V podjetju Omnisend so preučevali, kako so podjetja uporabljala OMNI-kanalni marketing v svojih avtomatiziranih delovnih procesih. Ugotovili so, da so podjetja, ki so uporabila tri ali več kanalov v avtomatiziranem delovnem procesu, dosegla 250% več angažiranosti in nakupov kot enokanalne oglaševalske akcije. Ne samo, da so ti OMNISEND oglaševalci dosegli več nakupov, temveč so tudi prepričali svoje stranke, da so porabile več.

Vpliv, ki ga ima OMNISEND na stranko, je izjemen.

  • Kadar stranke po kanalih ves čas dobivajo relevantna sporočila, cenijo trud in nagrajujejo blagovno znamko z višjo porabo!
  • Prav tako nagrajujejo blagovno znamko z lojalnostjo!
  • V teh akcijah so ti oglaševalci obdržali 90 % več strank, kot blagovne znamke, ki uporabljajo enokanalne oglaševalske akcije.

Možnosti, ki jih lahko z OMNISEND rešitvami testiramo in izpeljemo so neverjetne! Zagotovo pa ravno te gradijo blagovno znamko na spletu in povečajo promet podjetja. Kako? 

Tako, da vpeljemo na spletno stran OMNISEND avtomatizirane procese z avtomatiziranimi sporočili:

  • Pojavna okna, Vpis na novice, Kolo sreče (pridobitev določenega popusta za nakup)
  • Opustitev brskanja, Opustitev košarice
  • Obvestilo o potrditvi naročila in dostavi pošiljke
  • Sporočilo po naročilu (ustvarjanje nove priložnosti za ponovni nakup)
  • Ponovna aktivacija kupcev
  • Segmentiranje in targetiranje sporočil za nadaljnje nakupne procese

 Prve tri opcije namestimo z namenom, da gradimo na lastni bazi potencialnih kupcev. Kaj je pomemno za e-poštni marketing pa izveste več v prejšnjem blogu, kjer smo pisali o e-mail marketingu.