Na FB strani z 8500 sledilci, smo pripravili objavo, s katero smo dosegli 200.000 različnih ljudi. Da, prav ste prebrali, 200.000. Zagotovo ste pomislili, da smo Facebook-u plačali, da smo dosegli takšen rezultat. Motili bi se! Facebook-u nismo plačali niti centa za promocijo objave. Kako je potem možno, da smo dosegli takšno število ljudi?

Kateri dejavniki vplivajo na uspešnost FB objave?

Kako uspešne so FB objave je odvisno od marsikaterega dejavnika. Na nekatere dejavnike nimamo vpliva ali pa imamo na njih omejen vpliv. Vreme je že lahko pomemben dejavnik, ki vpliva na uspešnost objav in na katerega nimamo vpliva. Opažamo, da so dosegi objav na Facebook-u, pa tudi na drugih družbenih omrežjih, manjši, ko je zunaj lepo vreme. Spet na druge dejavnike imamo pa lahko zelo velik vpliv. Eden ključnih dejavnikov na katerega lahko vplivamo, je tudi vključenost sledilcev v pretekle objave. Če Facebook opazi, da so imele pretekle objave večjo vključenost (št. všečkov, komentarjev, delitev), potem je večja verjetnost, da bodo tudi v prihodnje vaše objave bolj izpostavljene vašim potencialnim strankam. Pomembno je torej, da na Facebook-u in tudi drugih družbenih omrežjih ves čas konstantno delamo načrtovano s ciljem, da so objave zanimive za ključno publiko. Ključno kar bi rad izpostavil je, da ne moremo ves čas objavljati samo promocijskih objav – pa naj bodo promocije pri vas še tako pomembne. Nihče od nas si ne želi cel čas gledati samo reklam :)

Še en zelo pomemben dejavnik za uspešnost je lahko sama zanimivost objave. Če Facebook opazi, da je objava uspešna in zelo zanimiva za ljudi, bo to objavo še bolj izpostavil. Naša praksa skozi leta aktivnosti na družbenih omrežjih kaže, da so tudi določeni tipi objav bolj uspešni od drugih.

Pomemben je tudi način, kako izpostavimo določene zadeve v posamezni objavi, saj lahko potem vplivajo na to, kako uspešna je ta objava. Rezultati na dveh objavah enakega tipa (npr.: objava dogodka) so lahko zelo različni glede na to kako izpostavimo pomembne zadeve. Je objava dogodka, na katerega se je preko FB prijavila le peščica ljudi in v katerega organizacijo ste vložili ogromno aktivnosti ter kar nekaj denarja, smiselna objava? Samo z nenehnimi testiranji, vsebinskimi in strukturnimi pristopi ter konsistentnim upravljanjem lahko pridete do rezultatov.

Seveda je dejavnikov, ki vplivajo na to, kako uspešna bo posamezna objava, pa naj gre za običajno objavo ali kak drug tip objav, še veliko več.

 

Potrebujete nasvet, pomoč, kako učinkovito s Facebookom ....?

 

Kakšen je torej lahko doseg posamezne objave?

Izpostavili bomo tri primere učinkovitih objav, ki so rezultat strateškega načrtovanja in objavljanja na Facebooku. To pomeni, da so doseg, število všečkov in število delitev posledica več dejavnikov: uspešnosti in zanimivosti preteklih objav, tipov objav, kako redno objavljamo na FB straneh,...

V konkretnem primeru smo na profilu z 8500 sledilci z eno objavo, brez vloženega centa v plačano oglaševanje objave, dosegli naslednje rezultate:

  • Doseženih je bilo 207.185 različnih ljudi
  • Podeljenih je bilo 1858 všečkov
  • Oddanih je bilo 4436 komentarjev
  • Objava je bila deljena 1420-krat

 

 

Za drugega naročnika,

ki ima 8000 sledilcev, smo pripravili podobno objavo, ki je imela naslednje rezultate (spet brez dodatno vloženega denarja v promocijo same objave):

  • Doseženih je bilo 166.200 različnih ljudi
  • Podeljenih je bilo 1544 všečkov
  • Oddani so bili 3003 komentarji
  • Objava je bila deljena 1301-krat

 

 

Za tretjega naročnika,

ki ima 1350 sledilcev, smo tudi pripravili objavo s super rezultati:

  • Doseženih je bilo 156.931 različnih ljudi
  • Podeljenih je bilo 1611 všečkov
  • Oddanih je bilo 3733 komentarjev
  • Objava je bila deljena 1427-krat

Prav gotovo se strinjamo, da je lahko Facebook zelo močno orodje za promocijo vaših izdelkov ali storitev, vendar samo, če se oglaševanja in aktivnosti na Facebook-u in tudi drugih družabnih omrežjih lotite na strateški način – to je s stalnim načrtovanjem, testiranjem in spoznavanjem, kaj deluje in kaj ne. Enotnega recepta ni, so pa določene ideje in zgodbe lahko učinkovite v različnih poslih, tudi vašem.

Bi se želeli pridružit našemu klubu 100K+ na objavo :) ?